sillskalle

haha mitt nya smek namn enligt julia & lina -,- haha suck, dom suger ;o

men´men , idag skola kuuuligt vare hehe, mådde illa som ffan på gympan så kunde nästan inte prata :/
cp mage.
ajja, sen efter skolan så for jag jullan & lina till jullan :D där åt vi o'boy & satt vid datan.
sen vid 3 så hämtade mamma mig för vi hade utvecklings samtal.
fan, snackar & flammsar för mkt på lektionerna så jag kommer typ få sitta sj om jag säger 1 ord eller om jag stör eller någonting tuuuusan va jobbigt kommer aldrig klara det ..
men det finns en bra sak iallafall om jag klarar av att vara tyst & vara koncentrerad åde på skolan så får jag en resa utav mamma till Turkiet till sommarn m. Linda & Chrille, o jag behöver inte betala ett ända ööööre hahah.. Vi åker omkring helgen då PDOL är. Ska på boden alive & kanske lule kalaset så det gör inte så mke ;)
så jag kommer nog vara tyst iallafall.

menmen nu ska jag duscha åde pysstjiing ;*
<linajullanrobinjenslinnånea3

blond vs brunett?
h3h3 , oseriösa biiiilder ohja :)




ALLA TJEJER MÅSET GÖRA DE INOM  20 MINUTER ANNARS
KOMMER DEN DU ÄLSKAR DÖ IMORGON !


Skulle du kunna låta din kille krama en annan tjej? jio
Vad har du för bh på dig just nu? en vit blå
Går du i någon sport? handboll
Har du bra självförtoende? nixe
Vilken skola går du på? sanden
Har ni mycket rast? ibland
Har du skolkat? mh
Vilka är dina bästa kompisar? Lina jullan nea & linn
Använder du hårwax? nope
HårSpray? aaa :)
HårGelé? nne
Parfym? jo 
Rollon?  ja
Mascara? mmh :D
Ögonskugga? ja eller ibland 
Kajal? haha
Är du nöjd med ditt utséende? nae
Skulle du kunna låta din kille pussa en annan tjej? nä
Skulle du kunna låta din kille ha sex med en annan tjej? nej
Skulle du kunna låta din kille åka utomlands utan dig?  haha jao (:
Skulle du kunna låta din kille ta på dig? mm ?
Hade rumpan vart okej? haha ja
När du är tillsammans med en, umgås du med andra killar då? jio
När du är tillsammans med en, vill du att den killen ska med på fest när du ska dit med andra tjejer? jajamen
Hur ofta vill du träffa den du är tillsammans med? ofta :)
Hur mår du nu? trött -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0