valborg :)

GRATTIS LINA KUNGEN & JENNY NU BLIR NI RIKTIGA 14isar INTE KUNGEN DÅ MEN  :)))) <33333 ÄLSkAR ER :)

skolan var som vanligt förutom att vi slutade kl halv 2 typ ;p men sen efter skolan for jag elina & lina till typ en lekpark x)
haha, en for jag hem & dom gjorde ngnting.
om ca 40 min ska jag fara till lina för hon fyller år sen kommer elina sandra matilda så ska vi grilla snacka & vara ute osv.
hiihi treeevligt ;*
men julia kunde inte komma för att hon var tvungen att göra ngnting eller visstja hon skulle till maria m. amanda å några vare :)
VI KOMMER ATT SAKNA DIG GUMMAN <3
aja kan typ aldrig för jag hinner inte -.-' men´jag skriver väl nar jag hinner :) hihi, men nu ska ag göra det sista pysstjiing ;*
kommer bilder sen <;)
GRATTIS LINA IGEN :D

Kommentarer
Postat av: matilda

haha, sandra och jag kom ju typ först ;-)

2009-05-01 @ 09:49:05
URL: http://matildarova.blogg.se/
Postat av: Anonym

lisa du får skicka ALLA bilder till mig sen :) <33

2009-05-01 @ 13:06:09
URL: http://ssandraniilsson.blogg.se/
Postat av: liina

älskar dej mest liisa :´)<3333

2009-05-10 @ 13:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0