<3

hehe uppdaterar aldrig min blogg typ för att jag hinner inte men ajja, sry (;

idah - skolan började segt hade bild, dt sög -.-' haha jag lina & elina har kultast på bilden
m. våran braiiiiiiga musik ;o ahhahaha (y)
menmen, sen biologi, dt e ganska kult tkr jag så jag satte mig typ LÄNGST fram för att nörda lite ^^
men då kom robin.. ;s suck -.- hehe nä skoja ba men dt är ja.!
sen hade vi lunch typ sprang ttill kb för jag & lina fick 4kr var av malin snällt! TACK MALLAN <333
hehe aja tacos till lunch muuums! hehe jag vet TJOCK :)
men näre e god mat måst man passa på (a)
sen efter skolan så tog ja & lina skolbussn hem till henne, fiiika sen BECK <333333
sen forde vi till träningen sen så har vi bara duschat och ta't de lungt men nu ska jag dricka o'booooy (;
hehe sen film sen sova sen skola emorn sen ska jag & my till min pappa, pusstjo alla söta <3

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0