<3

hejhej, har inte skrivit på länge! Men jag har inte hunnit.
ajja, jag och lina sov hos my lörd. - sönd. sen så där kolla vi på film gjorde tacos,
körde skoter & tolkade osv ;) hihi super kul! hehe
sen från sönd. - månd. så sov jag hos my ! :) för vi skulle till klinten elr leo´s om dt var för kallt så skulle vi
till leo´s men dt var dt inte så vi for till kliten jag lina & my ;b<3
Vi for dit vid 10 & kom hem typ vid 18.00 ngn gång ;p sen kom lina till mig så kollade vi the mist sjukt sorlig
film! ;o
urs! Menmen sen så for hon hem vid 23.00 ? elr nå sånt , ;p
somnade tidigt igår! halv 12 elr nå sånt (y) hehe vaknade 2 trorja? har inte hunnit göra något annat än å duscha
idag ;p hehe menmen lina kmr efter att hon har målat sina garderober? ;o haha ;p flummigt.
hehe, aja ska nog göra annat nu puss.

den bjuder jag på!


ibland saknar jag faktiskt er allehopa .. <3

Kommentarer
Postat av: elinsöderström '

6B was the best . <3

2009-01-09 @ 21:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0