haha >.<

heyyy, idag - skolan har väl vart okey! ;) speciellt m. lina & elina m. våran humor (y)
dagen såg iaf ut såhära - bioligi - fyshälsa - lunch - sy slöjd - so ;) hihi nästan bara roliga lektioner.
sen efter dt så for jag & lina hem till henne, suttit hära städat och ätit mackor ehehhe (y)
sen ska vi väl etttttta hära åsen fara till mig & sova :) kommer inte att skriva i helgen tror jag så skriver nu ist om den ;)

lördag - upp tidigt - piteå hela dagen shoppashoppashoppa! - sen film kväll - sen snack! :)
söndag - sooooooooova - film - träning - hem duscha sova haha =) 
så ser helgen ut än så länge (; skriver på måndag om helgen ;)
puss!     /  kan inte bestämma mig.. han elr?
xoxo / lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0