<3

tror inte att jag ska byta till devote den sidan var jätte krånlig å jag som e så smart fattade inte den så jag behåller den hära :)

1. pratar du fortf. med personen du kysste senast? nej
2. har du sett din bästa vän gråta?  mjo
3. har du gråtit över en kille/tjej? jepp
4. har du fått någon komplimang idag? ja
5. bor din mamma och pappa tillsammans? nä ä
6. är du polare med grannarna? hahahaha ja x)
7. hur många förhållanden har du haft? räknar inte?
8. gillar du någon just nu? ja :)
9. senaste piercingen? ear
10. vart åkte du sist du reste? finland ;p
11. gay? ja m. julia o lina ;)
12. har du däckat/spytt för du druckit? naeh
13. vad har du för telefon? typ en rosa samsung (a) den är lätt snyggast
14. har du täckt någons hus med toa-papper? hiihih nää
15. suger det här? tpinte
16. har du varit på stranden? jiupp
17. vem är din bästis? har ingen bästis men isåfall lina & julia <3
18. vem träffar du mest av dina kompisar? linnnna<3
19. har du bra syn? ofc
20. har du varit på ett party? mmmm
21. vilket är ditt favoritdjur? dooooogs
22. vilken är din favoritfärg? rosarosarosa :)
23. har du varit utomlands? jaaaa
24. har du sett din bästa vän naken? hehehehe
25. vilket är det bästa bröllop du varit på? tror inte jag har vart på nå sånt x)
26. skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan p.g.a slagsmål? hehe ja ;p
27. var är dina syskon just nu? soooooofer
28. hur är din dröm tjej/kille? venne
29. vilken tid gick du upp imorse? pappa väckte mig 10:o
30. vad ska du göra i helgen? sååååfa
31. vad står det i tredje smset i din inkorg? jadå :-)
32. vad står det i ditt nyaste sms?  jepp skriv då? x)
33. vad har du för kläder på dig just nu? underkläder, linne mjukisbyxor :)
34. vad har du för färg på ditt hår? typ brunt
35. vad gjorde du igår? kommer inte ihåg tror jag va m. richard å nåra
36. vad är det första du gör på morgonen? sminkar mig
37. vad ska du göra efter det här? vet inte sociala m. richard  
38. tänker du på någon viss person just nu? jaa
39. vad är klockan just nu? 01:16
40. katter eller hundar? hunddd 
41. har du varit kär i en lärare? nae? x)
42. vad längar du mest efter till sommaren? sola bada
43. vad önskar du dig i julklapp? pengar skoter kläder smink parfymer osv :)
44. sommar eller vinter?  sommar (h)
45. bästa låten? svenne banan & gorilla zoe båda gamla I know^^
46. bada eller sola? bååda :)
47. är du kompis med någon nu som du varit tillsammans med? jiepp
48. sminkar du dig? mmm
49. vill du dö? nae?
50. är detta sista frågan? trore ;)


Testet startar - 01:19
Heter - lisa
Min ålder är - snart 14 :)

JAG ÄR
Nöjd med min kropp? - naeh
Nöjd med mitt utseende? - nejnej
En typ som gillar att bråka? - nix
Längre än 1.75 cm? - nää
En person som älskar att retas? -haha ibland :)
Alltid glad? - fördetmesta
En kille? - neee
 En tjej? - jajamensan
Positiv när det händer tråkiga saker? - haha ne :(
Neger? - ja nä skoja bara :)


 

JAG BRUKAR
Se på tv? - jodå
Vara med mina vänner? - mmmh
Vara naken? - hah nja
Sova? - jooo
Låssas att jag är stålmannen och kan flyga? - nae?
Spionera om dina föräldrar har samlag? - nah lungt ;o
Tänka på ditt ex? - ne
Sjunga i duschen? - ibland
Skutta runt på stan som lilleskutt? - näää
Prata med dig själv framför spegeln? - ne
Stöta på andra fast du redan har en pojkvän? - ne?
Knulla folk i röven? - hahähähäh nää
JAG HAR
Blivit slagen? - aa
Fått komplimanger av en okänd? - jä ;p
Skrikit åt en okänd person? - jaaa :D
Klarat ett prov? - mm
Sårat någon? - a
Ramlat ner för en trappa? - jepp
Hamnat på sjukhus pga slagsmål? - neee
Haft samlag med en som är 10 år äldre?- nix?
Kallat din vän för sexbomb? - haha nää inte vad jag vet x)
Stått på ett tak? - jiu
Klagat på dig själv? - mhmhmh
Sagt fula ord till dina föräldrar? -  ibland ;)
Rymt hemifrån? - jao x)
Fuskat på prov? - hähä
Tagit droger? - nee
Tagit på dig jätte lite kläder fast du visste att det var kallt? - jaojah

JAG ANVÄNDER ORDEN
Pumpa mutta [ ]
Lol [x]
Omg [x]
Hallå [x]
Tönt [x]
Idiot [x]
Bög [x]
Gay [x]
Wtf [x] (på skoj xD)
Kaninsex [ ]
Sexigt [x]
Sköjj [ ]
Ffs [x]
Btw [x]
Brb [x]
Gölligt [x]
Nice [x]
Exstat [ ]
Peddo [x]
Maybe [x]
Baby [x]
Babe [x]
Sistaah [ ]
Broder [ ]

JAG HAR ÅKT
Buss? - jajamensan
Taxi? - jorå
Bil? -  ja
Flygplan? - ohaja
Moppe? - mmm
Häst? - jaa
Dubbeldäckare? - aa
Helikopter? - nää
Ambulans? - nwe
En röd bmw? - säkert
En gul volvo? -venne
En vit saab? - jao

TESTET
Var skit kul? - ehmnä
Var spännande? - nae
Roligt? - nae :)
Vem tog du testet ifrån? - sandra :)
Säg ett valfritt ord - tjillevippen : )
Vad ville du få ut av ordet? - haha säga hej XD
Tror du dina vänner får nytta av det valfria ordet? - jaa :D
Vad ska du göra nu? - socialalalalla
Vad är det för dag idag? - torsdag eller fredag vet inte x)
Vem sa senast till dig att han/hon älskar dig? - my :)<3
Sista frågan, vad är klockan nu? - 01:28


Kommentarer
Postat av: Anonym

okej :p <3

2009-06-19 @ 03:44:54
URL: http://ssandraniilsson.blogg.se/
Postat av: fanny

kul ;D

2009-06-19 @ 21:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0