<3?

hejjjjjsan hoppsan :)

Igår så vare ju skolavslutning så först var jag elina sandra matilda julia & lina på våran egen. 
sen var julia tvungen att vara hundvakt eller nå så vi andra kollade på studenten. 
på kvällen så tältade alla hos elina det var fett kul! haha. 
fast sen for matilda hem för att ´hon mådde illa :( 
vi var m. victor jonte alex & robin osv. vi tp dampade ;)
haha sen vid nångång så for vi hem till elina kollade saw 3 sen gick vi uti tältet garvade åsen somna alla.

idag så har jag lina julia jonte flisan nea & alex kollat fotboll vet inte vem som vann men sen åt jag och lina hos mig för vi hade nå student tjossan.
sen vid 20-21? så for vi ut var  m. folk sen ja. hände det nå :)
ajja just nu är jag m. lina men hon e inge social så jag sitter å socialar me snel richard på msn vi har typ damp men han e ju så söt ;p
haha ajja ska vara social m. han nu puss <3


Kommentarer
Postat av: matilda

haha vetvet :) <3

2009-06-14 @ 10:36:52
URL: http://matildarova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0