absolut

ingenting att göra så jag bloggar..
nu sitter jag bara å snackar m. my om boden alive osv. kommer bli phet cul så jag längtar redan fast det är en hel låååång vecka kvar fast veckan kommer nog gå fort m. allt roligt folk!

vill ha lista till sommarn!
* nya skor
* nya brillz
* nytt smink
* hårspray
* hår färg
*
kläder!
* & pengar!

Jag vill verkligen färga håret men jag vet bara inte vilken färg (?)
ljus brunt eller blont? eller ngn annan färg bara?
är så svårt å bestäma sig alltså, jag vill nog ha blont men ja det kommer bli orange & jag orkar inte färga om å om igen. 
förra gången jag färgade blont så färgade jag det typ 9-10 gånger dock inte ngn gång hos frisören men men. 
det ska jag å julia göra i sommar fast jag vet inte vilken färg jag ska ha men jullan ska bleka håret men vi får väl se. 
Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0