boden alive

det kommer bli så roligt att gå m. jullangirl95, lajna, myyysan, the0 & riiichard : ) ni är sååå bra! så det kommer att bli superkul.
jag har faktiskt sparat pengar till just Boden alive! Jag fick 1000kr för att jag gick ut 7an ådå har jag sparat lite pengar så just nu har jag 680kr till det. Så jag & dom ska åka massor av karuseller åsså ska jag vinna en nalle : ) h33h3, jag har aldrig lyckats förut så man får ju hoppas att man har lite tur i år!

idag har jag inte gjort mke väcktes tidigt idag igen om kring 11 (?) Richard höll mig vaken till ungefär 3-4 igår.
han är också i pite :D fast på piteå havsbad -.- så då vare inge kul längre jag som ville vara m. honom ;o
Men ska vara m. han jullan linaaaa & the0 på söndag tror jag! :) kuuuligt värre. :D
Idag vet jag inte  vad jag ska göra faktiskt tror att jag ska vara en riktig nörd bara ligga framför Tvn & datan (a) Om jag inte hittar på ngt annat man vet ju aldrig.
uppdaterar senare puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0