Tjillevippen :)
Vaknade nyss, sitter bara & lyssnar på musik på youtube & kollar massa bilder åså på pirreborre.
Och såklart sitter jag å socialar m. jullan på msn, [email protected] adda! : )
Imon är det skola. Ganska tjill vecka tror jag det kommer bli eftersom på;
Måndag; slutar vi 1-halv 2 & våran lärare ska bjuda på fika :)
Tisadag; vet jag inte
Onsdag; sov morgon & behöver inte göra så mke på lektionerna
Torsdag; alder m. massa kul folk hela dagen
Fredag; skolavslutning :)
Så den blir ganska tjill :)
Imon ska jag faktiskt åka ända från Piteå på morgonen ist för att fara hem idag för pappa skulle ändå på ngt
möte i Boden så slipper han åka flera ggr fram å tbx :)
Japp, men snart ska jag & han fara å hyra ngn film ti senare.
Ni får ha det bra! :) Vad tycks om skolavslutnings klännigen ? kommenteeeeera ;)
Hemsidan ser ni längre ner vart den finns så bara att läsa viiidare :D

Kommentarer
Postat av: elina

haha! fan vad chill vecka det kmr bli!!!!

haha, jag veeeet :) men jag ville ha brunare för det passar till frilllllaN jag ska ha ;) hehheee =)



pussssss ;*

2009-06-07 @ 15:56:59
URL: http://elinabokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0