hatahatahata

matte! Nu har vi haft vårt matteprov och det gick som det gick.
Vi har inte fått svaren men det kändes inte som om det gick bra!

ajja, idag har jag & julia jobbat på Lindex för operation sandtag. Julia gjorde ngt i lagret räknade alla kosmetik saker eller vare nu var hon gjorde.
Medans jag var ute i butiken & larmade + tejpade över 350 mascaror foundations puder & bronz puder.

Ganska jobbigt men lite kul.

Vi sluta 11 - 12 ngn gång då for vi hem till julia & gjorde vofflor & tittade på spider-man & step brothers så hilma kul film!
Se den så kanske ni har lika bra humor som mig lina & julia (;
Sen vid 4 hämtade pappa mig & vi for till ´Piteå.
Ikvl sover jag hos syster & chrille.
imorn blire och att köra vattenskoter & massa annat kul.
pussssshej
:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig också ! =) <3

2009-06-06 @ 13:21:33
URL: http://ssandraniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0