jag älskar dig <3

haha ojdå , nu har jag inte skrivit på 5 dagar.
men det är för att jag inte hinner , är på elund ute heeela dagarna (y) fett kul.
m. min älskling & dom andra hehe.
ja, boden alive vart bäst m. allt bra folk lina jullan emil theo & richard <3 så bra människor alltså bättre finns inte! : )
 snart ska jag & jullan börja cykla till kp! Egentligen så skulle vi jag lina o jullan lana m. några som heter massa saker, jullan älskling typ osv hehe.
men så blev dt inte lina fick inte gå ut, hon har väl gjort nå dumt antar jag typiskt hon hehe. Och jullan fick inte, men det är alltid så när jag får får inte dom shiiiiit.
menmen, nu ska vi börja göra ngt.

boden alive kvällen hemma hos my - ingenting jag orkar prata om men jag kan säga en sak. VI HAR INTE TAGIT DIN JÄVLA SÄR CYKEL.

ajja pusssss ha d : )

risssschard <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0