pluggggggisar

japp nu är jag lina & julia pluggisar sitter å pluggar historia & matte.
Matte prov på torsdag & historia prov imorn -.- det kommer ju ¨gå bra eller inte men jag kan ju alltid hoppas på det bästa!
Kommer nog inte gå så jätte bra.
fick 17 på kemi provet & gränsen till G var 15 så jag är inte speciellt nöjd så efter jag har skrivit klart så blire på m. pluggis facet igen. 

I helgen så sovde jag my julia lina vi for badade på bastuflotten åde till 23-24 ngn gång sen när vi skulle hem så fick vi soppatorsk 1 mil hemmifrån my skillat -.- crossen startade inte ens ådå stoppade vi ngn gubbe längst vägen som hjälpte oss (a) snällt av honom :)
sen vid 1 ngn gång så gjorde vi massa sen vid 2-3 kom en åsen så vid halv 8 på morgonen så somnade vi ;)
hehe, sen ja.

men nu ska jag plugga vidare ^^
pysstjiing alla söta ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0