tjolahopp

nu är ja tillbaka igen.
jag kan verkligen inte somna! haha jag vet att det är tidigt men jag har absolut ingenting att göra & jag försöker lista ut hur man slår i gång tvn men det klarade jag inte av -.-' sååå nu sitter jag bara här å funderar över vad jag ska hitta på i veckan tror att jag vet faktsikt. Det blir nog för det mesta att umgås m. dom bästa alltså lajna jullan myyysan rillläh & the0å. Så det kommer nog att bli skoj, ajja på fredag är det boden alive kulkul! Sen ska jag på PDOL också kommer oxå att bli himlans kul. :-D  
Imorn så blire å åka buss ända till boden från piteå kommer nog att börja må illa igen inte kul ;o
Men sen imorn efter 5 ngn gång kommer Lajna & Jullan hem oxå sådå ska vi ta bajkarna & bajka iväg till e-lund å vara m. theå0 & rilllläh ; ) vi kommer nog vara ute & sen vara hos theå0 å se film eller nå ingen aning. Men det kommer bli kul iaf ; )
nå frråge grejz bara sen ska jag försöka sova igen (a)

tagen utav http://www.ssandraniilsson.blogg.se/ kolla den :) (y)
 
Brukar du komma i tid: japp :)
Vad hade du i din mun senast: tandborste
När mår du bra:  när jag skrattar m. dom jag tycker om :D
När blev du fotad senast: to dayyy
Hur känner du dig nu: lite trött
Kan du laga mat: Näää ; (
Var pluggar du: skowlan 
Vad tycker du om fötter :eeekliga
Är du smart: det tror jag väl ? haha nä skoja vet inte ^^
Vad har du på dig: en t-shirt & pyjamas brallor <3
Är du aktiv i skolan: för det mesta då jag inte pratar bort lektionerna (A)
Vem saknar du ? : riiiiichard lina theo & jullan <3
Hade du en bra kväll igår: nja hyfsad
Din favoritdryck på morgonen: juice
Vad ska du göra i sommar: umgååååås skratta sola & bada (h)
Är du nöjd med ditt liv: det funkar
Vad vill du jobba som: vet inte, ^^
Har du tråkigt just nu: jiu
Vad gör livet värt att leva: alla underbara vänner :)
Vad i livet ångrar du: mycke
Är du musikalisk: hehe, nae
Vad lyssnar du på för musik: rix fm ((:
Kategoriserar du dig själv i någon stil: niiix
Bortskämd: nää
Vad ska du göra imorgon ? åka buss ;s
Har du hund ? Japp
Om du har det, vad heter den? kiiiiing (h)
Bryr du dig om hur du ser ut? oftast
Har din familj husvagn? näe
Har du en plattång? Jiez
När träffa du din mamma senast? idag
Vem är bäst, Mamma eller pappa? båååda
Är du klantig? hehe, nä: )
Vem är ditt senaste sms ifrån? Fanny lassinantti <3
Pratar du ofta i telefon? jo,
Vem är din bästavän? lajna my & jullan lätt : ) <3
Sminkar du dig? j0aaapp
Gillar du äpple? nja ja
När ska du sova? efter det hära ;)
Hur många har du online på din msn just nu? vet inte ids inte kolla ;p
Säg en god grönsak : paprika & gurka :D
Är du less på frågorna? njapp
Har du en vän som aldrig ställer upp? näää alltid* hehe < 3 älskar dom:D


ajja puss uppdaterar nog inte på länge så ha d <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0