tror..

att dt kommer bli du&ja? Hoppas dt.

hääääy, har verkligen 0 att göra just nu, nu sitter jag & tittar på topmodel & socialar m. lillthe0.
men nu är det ju paus så det är därför jag skriver : )
Ojj nu börjar dt igen puss.
kl 16.40

Nu är jag till baka & kl är 16.53.
Top model är slut & jag ska snart in i duschen. Haha Brittany åkte ut som jag hoppades hon var så störande!
Men nu ska jag titta på Scrubs åsen hoppa in i duschen.

Imorn så hämtar mamma mig så ska vi tillbaka till Boden igen. Pappa ska till Kiruna på söndag så mamma hämtar mig imorn. Jag tror inte jag orkar vara m. ngn då men vi får väl se. På söndag kommer lina & jullan hem från koutajärvii (?)
så jag theo & richard ska vara m. dom! :) Super kuligt.
Men ajja nu ska jag titta påe ssssssscrubs.
kanske uppdaterar i natt man vet aldrig ^^
puss. Glad midsommar förrästen!

 
förra midsommaren 1 år sen.
midsommar i din stuga det var ju nästan som en tradition (?)
för oss, hade blivit det 3 året? :(
vi hade det så bra var alltid glada.
vi var som systrar delade på allt.
men sen förändrades båda.
fick nya bästa vänner.
och nu är vi bara som vanliga kompisar säger bara hej!
åt varandra tp är inte m. varandra någonting längre.
 jag vill att det ska vara som förut fast alla är m.
varandra! det hade vart det bästa.
men jag saknar dig
elina bokvist det ska du veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0