B&J MUUUMS! ;D

Hejhej, kort inlägg todayyy!

Skola först bad ganska kul faktiskt jag & Matilda typ drunkna när vi gjorde trampavatten m. händerna över huvudet.
Sen vare typ livräddning och då råka jag dränka Matilda eller jag la mig på henne typ (?) Haha..
Men aja efter badet så for jag & Matilda till ida nilsson & köpte garn åsen gick vi till coop & köpte b&j,
jag köpte chocolate Fudge Brownie & Matilda köpte cookie Dough! Fanns inte half baked ;o
Så ja fick bli den.
Men nu ska jag sociala m. Matilda.

^ puss ^ jag äääälskar Tom <hjärta :)

Kommentarer
Postat av: eliiina ;-)

Vilken tom äre du är ihop med : ) <333

2009-03-31 @ 18:52:07
URL: http://elinaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0