^

hej,
ite skrivit på länge igen -.-'   aja, kommer nog inte kunna skriva under sportlovet har fullt upp :)
i fredags så var jag linn elina matilda sandra lina på gruvis , vi grillade åkte madrass bob tefat haha!
så kul det var alltså haha, vi skulle göra det ngn till dag i veckan iaf h333h3!

lördags, sovde hos matilda m. elina åh lina, (; hehe var i lule hela dagen m. matilda åh hennes familj :)
kuuuuligt köpte faktiskt ingenting (y) oojoj , men det var ju för att jag ska till lule m. lina emorn oxå hehe :D
sen på kvällen kom lina till mig vi kolla melodifestivalen ^ den sög >.>

idag vaknade hevde igång en film åh åt upp min b&j, HALFBAKED <3 så god! haha tjoooockt vet (a)
men snart kmr lina puss. 
 
så här blir sportlovet iaf.
mån; lule m. lina kanske pagla åxå - tis; klinten m. lina <3 ons; hitta på nå m. lina pagla / gruvis elr nå
tors; piteå m. lina :) fre; i piteå m. lina lör ; handbollscup i piteå sön; fara tbx till boden, -.-

haha pusshej nu kommer sötisen <3 

 
haha
 MUUUMS! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

handbolls cupen är på söndag x)

2009-03-02 @ 10:55:34
URL: http://elinabokvist.blogg.se/
Postat av: hahahhhahaa lisa

HAHAHA, jaha söndag!!!*

2009-03-03 @ 20:07:02
URL: http://lisakamlund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0