inget dm i år ..

Nepp inget DM för mig i år.
Sjukan har tagit över haha nej, men har fortfarande ont i halsen så kan inte spela men
klart man ska vara där hela dagen från 8-9 till 19.00! Och dagen där efter.
Hoppas det går bra för tjejerna! ;-D
Jag får väl bli vattenfl. fyllare.. :-)

Idag ska jag Linda pappa & Chrille fara & fixa Passet till mig Linda ska dock
lossas vara mamma eller man skulle skriva på någonting så att det blev lagligt att göra det.
Så det är det ända in planerade jag har tänkt idag.
Bra att man är sjuk när man ska ta kortet till passet nej!
Kommer se ut som en döende fisk.
Bakåt slickat hår å allt kommer inte se bra ut iallafall det är ett som är säkert.


ge mig snälla är sjukt sugen.. (a) fhetto


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0