jag älskar dig , <3

hejsan! :) 

Så här såg min dag ut först skolan matte - engelska - tyska - lunch - idrott. 
Efter skolan tog jag lina & julia bussen till tågstation åsen åkte vi buss.
Mamma hämtade mig på stan kl 17 typ där omkring så for vi till tandläkarn så varen
skiten suuuk haha så vi for åh handla sen hem så åt jag.
Skulle egnentligen vara med Lina men hon skulle städa åså så då orkade jag inte jag ville ju
åka madrass ngnstans : ( mouhaha, men hon vill inte ..
Aja, nu ska jag göra annat! Puss.
Adda, [email protected] ;-D

älskar dig tom <3


hahahahahha, fina miner på alla bilder xD
hahah, lina jag sa ju det nu får du igen :) <3

Alla tjejer som ser detta måste omedelbart kopiera denna texten.

Vilken prinsessa är du ?

Askungen:
[ ] en av dina föräldrar är döda.
[ ] du gör många sysslor hemma.
[x] du älskar att klä upp dig.
[x] du älskar djur.
[x] du väntar på din drömprins.
[ ] din mamma är väldigt sträng.
[ ] du har systrar som är avundsjuka på dig.
[x] ibland vågar du inte säga vad du egentligen tycker.
[x] du har glömt skor hos en kompis någon gång.
[ ] you have blonde hair.
Totalt: 5

Belle:
[x] du har kysst någon som dina kompisar inte gillar.
[x] du har gått vilse i skogen.
[ ] du älskar att läsa.
[ ] du är inte det minsta blyg och säger alltid vad du tycker.
[x] en av dina familjemedlemmar är ganska konstig.
[ ] du har jobbat frivilligt någon gång.
[x] du har en vild fantasi.
[ ] du älskar att ta hand om människor som behöver hjälp.
[x] killar har tyckt om dig bara för att du är söt.
[x] du har tackat nej till minst en person som har velat gå på dejt med dig.
Totalt: 6

Jasmine:
[ ] din pappa är väldigt rik.
[x] du är väldigt smart.
[x] du har varit tillsammans med någon som är olik dig.
[ ] du är unik och annorlunda jämfört med andra.
[ ] du skulle aldrig gifta dig med en person bara för att peronen är rik.
[ ] du har många mål i ditt liv.
[ ] du har inte så många vänner.
[ ] du är självständig.
[ ] du är förmögen.
[ ] dina föräldrar försöker kontrella ditt liv.
totalt: 2

Ariel:
[x] dina föräldrar förväntar sig mycket av dig.
[x] du försöker följa reglerna, men det är inte ofta du klarar det.

[ ] du är lite av en trubbelmakare.
[x] du är yngst i din familj.
[ ] du har många systrar.
[ ] du samlar på någonting.
[x] du har/haft långt hår.
[x] du har/haft en fisk som husdjur
[ ] du är väldigt nyfiken av dig
[ ] du är ganska lättlurad
Totalt: 5

Snövit:
[ ] du vet att du är vacker
[ ] ibland verkar det som att din mamma avundas dig
[ ] du har nästan blivit dödad
[x] du har minst 7 bra kompisar
[ ] du har blivit matförgiftad
[ ] du har/haft kort hår
[x] du kommer överrens med nästan alla
[x] alla dina kompisar är olika
[x] du älskar att ha kul
[x] du är gladare när du inte är hemma
Totalt: 5

Mulan:
[ ] du är lite av en pojkflicka
[ ] många önskar att du var lite tjejigare
[x] du har låtsas vara någon du inte är
[ ] du har haft en fysisk fight med någon
[x] du har rymt hemifrån
[ ] dina föräldrar försöker planera ditt liv
[x] du har många killkompisar
[x] du ser ofta dig själv i dåliga situationer
[x] du älskar din familj så mycket att du skulle kunna göra vad som helst för att skydda dom
Totalt: 4

Aurora (Törnrosa):
[x] du bor/har bott med någon annan än dina föräldrar
[ ] du dog nästan vid tidig ålder
[ ] du är vänlig, älskande och tankfull
[ ] du har en fin sångröst
[x] du gillar att sova sent på helgerna
[x] du är mycket ute
[ ] du är adopterad
[x] du är väldigt romantisk ( haha
[x] rosa är en av dina favoritfärger
totalt: 5

Pocahontas:
[ ] du älskar att utforska stora städer
[ ] du är mer andlig än religös
[ ] du har haft ett omöjligt förhållande
[ ] någon i din familj är död
[x] dina föräldrar bryr sig mycket om dig
[x] någon du känner har varit i något krig
[ ] du älskar naturen
[x] du har/haft svart hår
[x] du skulle älska att flytta till en fin och exotisk plats
[x] du är väldigt äventyrlig
totalt: 5

haha, jag vart typ belle men vetefan vem det är ? :)


Kommentarer
Postat av: JuliaGrönwall

Men belle är ju hon i brunt hår som du var hahahahahaha när du var belle och jag var ariel och lina askungen x]

2009-03-23 @ 21:49:27
URL: http://jjuliag.blogg.se/
Postat av: Carro

Ha en trevlig dag!



Prenumerera gärna på min blogg, och säg bara till så prenumererar jag på din med. =)

2009-03-24 @ 08:34:40
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Anonym

alltså, snygga bilder du lagt ut på mig!

gulligt ;* TACK..



HAHA! nu åker de ut änu sötare på dig :))))))

PUSSSEN !



hehe :)

2009-03-25 @ 16:36:33
URL: http://elinabokvist.blogg.se/
Postat av: amanda lund

vem är Tom ? ;) (A)(A)

2009-03-25 @ 20:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0