kass ..

på att göra headers, ngn som e duktig snälla hjälp mig? ;-D

Hej, idag inte lika ont i halsen eller så brabra! :)
Så kommer alltså fara till skolan nästa vecka.

Idag så väcktes jag av att Jessika ringde & väckte mig mitt i allt.
Haha, tröck upptaget sorry baby, men var så trött du ringde ju 9 ;o hhah..
Nu kan du ringa ifall du vill ;)
Men nu är jag på pappas jobb, skulle heva igång en film på datan åsså
funkade den inte fan.. Vad ska jag nu göra jag som tyckte att jag var så smart & tog m. en
hit åsen funkar inte skiten!
Så jag får väl fortsätta att sitta & mysa m. min vovve ;-)

Vill hinna shoppa till sommarn;

* Tubtopp
* Skor
* Kjol
* Linnen
* Bikini topp
* Bikini trosa
* Lite smink (använder inte smink på sommaren men ifall det skulle behövas)
* Tunikor
* Stor rosa t-shirt (hälst rosa)
* Scarf
* Bälte

Kommer väl bilder snart kanske senare idag puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0