kliiiinten y'ä :)

kliten vare idag iaaaf.
jo, idag blev det alltså kliten m. lina!
sen träffade vi Eina & Matilda på bussen till klinten
kulkul, så vi åkte m. Jesper David Elina & Matilda.
Åkte i ca 4-5 tim ;o hehe, ;-D
Sen vid fyra gick bussen hem, var hemma 5. (?)

Efter jag hade ätit tog jag & Elina bussen till kioskpiraten köpte godis, sen väntade jag
m. Elina på bussen så hoppade hon på bussen så gick jag åh mötte Matilda.
Så vi gick på kioskpiraten haha igen .. hehe så köpte hon dock godis.
Sen vart det kallt så vi gick på Ica & värmde oss, sen kom vi på att vi var tärstiga så vi köpte en
cola, MUMS !
Så ikvl blire nog kolla film dricka / äta cola och godis och spela Wii :)



elska handboll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0