miss u baby..

Du var allt jag hade allt jag ville ha du jag sandra & maja det var så det skulle va!
Men blev det så ? Nope.
Jag flyttade tbx till pissboden. En efter en flyttade ni oxå ,
Nu när ni är borta finns det absolut ingenting att göra här i "norrfjörn" .
Minns du när vi gick ner till fjörn mitt i natten för att ta oss ett dopp? Du jag & Maja.
Vi hoppade i åsen fick vi veta att det var nå jävligt äckligt vi hadebadat i ;o
När jag sovde hos dig kl, är 04.00 bra timeing vi drar ti skolan så for du jag elias (?) & din syrra till skolan
spelade basket och så somnade jag på gräset om jag minns rätt..
Så kul kan fan ingen ha haft när jag fick en kanin utav dig, tiger eller vafan den nu hette.
och när dom rymde och vi jagade dom över hela jefla gården 1000 ggr runt .
fan va snabba dom var asså! xD
Och när du föll över busken? minns du det också fan så du flög! :)
När vi gjorde volter m. kaninerna vi var typ helt flumm i skallen asså .
Men bara så att du vet
janita muotka så saknar jag dig jävligt mke!
jag saknar & ÄLSKAR dig bruden.
Du var verkligen allt.

Kommentarer
Postat av: janitamuotka.blogg.se

för att du äntligen visar vad du tycker, tänker och känner. så ska jag besvara dig med några meningar.. hjärtat, du var så mycket för mig med. du fanns alltid, du gömde inte för tt du var rädd för problem, du stog framför mig och hjälpte mig en hel del. vi delade så mkt, tillochmed kille.. haha, minns du dt? jens westermark, bådas stora kärlek. jag minns allting, alla gånger vi skrattat, alla gånger vi tjurade, kommer faktiskt ihåg för några år sedan, när vi skrev en lapp till mig, och jag fortsatte skriva, vi satt där, som om vi inte kunde snacka, vi skrev bara lappar, kollade på varandra, och log.. lisa kamlund, jag älskar dig! dom orden får räcka, men du ska veta att jag saknar dig också. även om avståndet på milen blivit kortare mellan oss, så är vi ändå så mkt längre ifrån.. i miss u to babe! <3

2009-03-07 @ 18:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0