miss you so!

hejhej.
långt inlägg idag.. har värkligen 0 att göra!

Idag vaknade 8 hade kastat i väg kudden och massa skit ;s
Efter det gjorde jag typ ingenting såg på barnkanalen nalle puh å massa till kl 10 trorja.
Sen vet jag inte vad jag gjorde for & tränade handboll 14.45 var vara 6 st på träningen
Jag Johanna Hanna Nadja Ellen & Linn.
Vi hade ändå jätte r0000ligt haha alla hade typ damp, speciellt Anders (våran tränare) hehe..
Vill ha sommar nunununu..
Saknar den, klassresan, min bästavänn.. (
vart ovänner i höstas men börjar bli bättre nu), s0len allt!
O
ch till sommarn blir det ett + till också för då flyttar min älskling till Boden eller han flyttar redan i April,
men börjar i våran klass i 8an :) Saknar diiiiig tom <3

Min vecka kommer nog mest troligt se ut så hära.
Imorgon äre skola sen hem eller får se ifall jag ska vara med ngn. Sen packa!
Tisdag; Först skola sen match på hildurs 17.00 trorja kolla? :) Sen packa!
Onsdag; Skola. Hem sen skjusar mamma mig till My sen sover jag dära för nästa dag bär det av till Kåbdalis!
Torsdag; Bil några timmar sen Kåbdalis kvälls öppet äre då så då ska vi åka skidor.
Fredag; Kåbdalis, skidor, skoter, madrass & massor av kul!
Lördag; Kåbdalis, skidor åallt som finns att göra!!
Söndag; Skidor sen hem resa ;( Bil m. My så det kan ju inte bli tråkigt vi hittar alltid på nå kul!
ajja nu ska jag göra annat.
Jag älskar dig tom <3

Det var du & jag mot världen brydde oss inte om ngnting, Bill & Bull ying & yang,  vi var J-POPS, pellesvanslös kolla vi typ 24/7 var som systrar du var mitt allt sen förändrades allting allt blev fel ett ändå stort missförstånd gjorde så att vi inte längre var vänner, sen i höstas vart allt mke värre jag var dum i huvet trodde att jag var så jävla cool ellä vad man nu kan säga medans du hade fötterna kvar på jorden & såg vad som hände.. Du gjorde ingenting det var jag som sa ord efter ord åt dig! Du var stark du brydde dig inte särskilt mke om jag har rätt. Men nu vet du vad jag tkr & känner för allt jag gjorde & sa var inte alltid rätt för det mesta var det fel & jag ångrar det om jag fick 1 ända önskan så hade jag önskat att allting var som förut igen att vi var lika bra vänner nu som vi var då. Jag saknar dig så jävulskt mke så att det är sjukt.
Vi börjar bli bättre vänner nu & det är jag jävligt glad över.
Du vet vem du är..

Hur mycket fjortis är du ?

(/) Använder idominsalva?
(x) Har stora solglasögon på sommarn?
( ) Har mer än 5 st läppglans?
(x) Är beroende av tuggummi?
(x) Har klackskor?   använder dom bara ibland ;p
(x) Har foundation på dig nu?
(x) Har ögonskugga på dig just nu?
(x) Använder hårinpackning?
(x) Har färgat håret?
(x) Har tonat håret minst 4 gånger? ( färgat )
(x) Använder ord som: Typ, bah, liksom, dah m.m
(x) Har Proffs hårspray?
(x) Har "no one" med Alicia Keys på din mobil?
(x) Spegeln är din bästa vän?
(x) Sätter e efter ord, som: dåe, nue, jue m.m
( ) Hänger på stan istället för att plugga?
(x) Äter lite till frukost?
( ) Skriker så fort du får syn på en snygg kille?
(x) Använder hårspray varje dag?
( ) Har Britney Spears nyaste parfym?
(/) har/ vill ha blont hår?
(x) Använder parfym varje dag?
(x) Har sett hsm 2?

Total: arton

1-9 varför gjorde du testet?
9-14 Du är i riskzonen

14-24 Fjortis, fjortis, fjortis!



 Hur mycket IQ har du?

Har du...

[x] sprayat hårspray i ögat?
[x] trasslat in ditt hår i hårborsten?
[x] gått in i en lyktstolpe?
[x] fått tuggummi i håret?
[x] fastnat med tungan i ett räcke på vintern?
[x] slagit sönder ett glas när du ska hålla tal?
[x] missat blomkrukan när du skulle vattna blommorna?
[x] trampat barfota på en igelkott, geting,glas eller liknande?
[x] tagit på vänsterskon på högerfoten och tvärt om?
[x] slagit dig på fingret med en hammare?
[x] råkat trycka på stängav-knappen på datorn?
[x] snubblat på en fotboll?
[ ] gett kattmat till din hund?
[x] kallat en lärare för mamma eller pappa?
[ ] fått IG på fler än fem prov i rad?
[x] sprungit på ett litet barn?
[x] gått i en vattenpöl med ett hål i skosulan?
[x] tryckt in din nyckel i fel skåp och försökt att öppna?
[x] frågat vart din mobil är när du håller den i handen?


Multiplicera nu ditt resultat med 5

17 x 5 = 85

0-25 - du är rena geniet
25-50 - du kunde ju va smartare!
50-75 - du borde nog gå ett extra år i skolan
75 eller mer - sök hjälp!
hahah ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0