tidsfördrift,

HEJ,
Idag vaknade vid 9 igen ;s jobbigt, aja klev upp kollade på topmodel 3 så sjukt
bra pogram alltså.
Vid 12 - 13 (?) duschen sen städa jag lite granna igen! >.<
Sen kom pappa & hämtade mig, for förbi Lina åh hämtade mina skidor jag Linda & Chrille
ska åh åka skidor på Valls! Kul.
Sen så ska jag sova hos dom vi kommer väl hitta på något kul, hehe.
I helgen vet jag inte vad som händer tråka antar jag.
Men på söndag är det sammandrag i pitholm kom åh kolla? (a)

Vi spelar mot LIF1 & SGIF!

Nu ska jag väl göra nå annat smsa ? 0738077395 (mp) :)

ohja!

Vad drack du senast: päron soda,
Vad gjorde du igår kväll: tog det lungt
Hur många hamstrar har du haft:  inga
Har du piercingar? öronen? (a)
Kan du gå ner i spagat:
Vad ska du göra i kväll: sova hos syster :D
Vad ska du göra i morgon: chilla
Senaste Inköp: liftkort? ;D
Senaste film: BECK,
Vad har du i ditt fönster: lampa fejkblomma
Tycker du om att cykla: skönt på sommarn ^^
Vem träffade du sist: pappa
Vad ska du göra sen: köpa någonting på iiiica ;)
Vem skulle du vilja träffa nu: LINA <3
Sjunger du i duschen: jåå
Vem ringde du senast: lina
Vem ringde dig senast: lina
Hur länge sov du inatt: vet inte 
När ska du gå och lägga dig ikväll:
venne,
Vad gjorde du för tre timmar sen: kollade på tv trorja
Vad skulle du vilja göra nu: vara på ica
Har du badat i år? nää ;p
Tidsfördriv? jea
Vad heter du just nu på msn: [email protected]
Känner du någon som heter likadant som dig? niiix, inte samma efternamn iaf
Favoritsläkting? iiiingen
Morgontrött? mmm
När är du född?: 31 juli 95
Var bor du?: tg (h)
Var vill du bo?: Piteå elr Göteborg
Har du syskon? en syster
Nuvarande hårfärg?: brunt
Riktiga hårfärg?: venne
Ögonfärg?: Blåha
Vad läser du för bok nu?: ingen
Humör just nu?: damp
Vad har du för parfym idag?: Har ingen på mig
Vill du ha barn?: jadå sen (;
Vad ska dom heta? Vet ej
Hur stort är ditt rum? litet
Har du tv/dator i ditt rum?: mmh
Brukar du vara osminkad i skolan?: ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0