My h£4rt w1ll gO 0n

älskar verkligen den låten!
Som sagt älskar den låten så härlig & filmen Titanic också, ett stort + till dom.

Hej vaknade vid 11 klev upp gick ut m. hunden gav hunden mat.
Sen såg jag på en film den heter Confessions den var grymt bra!
Kan lägga upp en bild på den sen, den tipsar jag absolut om.
Den handlar om;
Hon är ung, snygg, framgångsrik, har alltid de senaste märkeskläderna och blir bjuden på de grymmaste festerna.
Men trots Louis Vuitton-väskor, Chaneldräkter och Manolo Blahnik-skor är Katya Livingston (Jennifer Love Hewitt) inte nöjd. Hon vill till toppen, vad det än kostar.
Kärlek? Är inte killen en blandning av George Clooney och multimiljardären Donald Trump får det vara.
När Katya som bäst planerar outfits inför årets hetaste party inträffar en katastrof - hon blir inte bjuden.
 Hennes enda chans att lägga beslag på en inbjudan
blir att gå på en blind-date med en kille hon absolut inte vill träffa. 
text tagen utav www.lovefilm.se!
Efter filmen gjorde jag mig lite mat korv & makaroner. mums!
Vid halv fyra kom Linda hem åsen efter ett tag kom Chrille också så vi spelade
gitarr hero.
Första gången jag vann mot Chrille alla gånger vi spelade ha! Så då passade jag på att skryta lite grann.
hehe..

Igår så var Vallsberget inte öppet när vi skulle fara och åka skidor! ;s
Så vi for och kollade om Måttsundsbackarna var öppna det var dom så vi åkte skidor där istället.
Ett liftkort kostar bara 50 kr där! Great.
Haha, rammlade faktiskt bara 3 ggr brabra. 
Nu ska jag vara social m. resten av huset.
Här är bilden förresten!


^puss^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0