orkar inte bry mig längre..

Hej!

Idag har skolan vart dammmpig, igen först så måla Marcus mig m. en trasig bläckpenna i
ansiktet på mig så det såg ut som en musche (stavning) a men iallfall sen så hade Jens & Nisse
damp på Temat haha Nisse m. sina special kossor!
Men sen så gick jag Elina & Jens till stan där mötte jag My vi gick till uh sen gick vi till dagoberts &
åt middag hade match 10 över 4. Jag åt faktiskt en rostbiff macka m. jucie!

Aja matchen gick ju bra i dom två första halv lekarna mot Hornskroken 94. Sen vann dom.
Hehe men sen har jag bara duschat och suttit hära men nu ska jag ta glass (a)
Puss!

tom du e dum!! haha men älskar dig ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0