sola & bada m. pina colada ;-D

Japp, nu är det bestämt Teneriffa lördag 28:e kmr bli skönt att slippa allt & alla!
Är så less på alla just nu så det kommer bli super!

Synd att du inte kunde följa Lina men till jul blire ju Thailand ;-D

Fortfarande lika sjuk men tror inte att jag kommer kunna vara m. på DM ..
Så Cissi eller Frida kan ju ta min plats eller ngn :) nån sööt ..
Fast jag hoppas ju på att jag kan spela lite & ta det lungt iallafall..

Idag så vaknade vid 9 >.< urk..
Men aja klev upp vid 10 tog mig nå mat kollade på tv.
Sen vid 12 gick jag och pappa till affären här har jag bara suttit vid datan & gjort lite jobb.
Visst låter det kul att vara sjuk man får ju mke gjort oxå.?
Aja mår illa så ska ta det lungt åde nu puss.

jo sa "vi" att "vi" e så less på er ? ..



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha? x) ofta du känner madde å hanna så bra :)?

2009-03-18 @ 18:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0