Taylor Swift - It is a love story | lina & my bäst på bollen <3

Hallå :)

Idag - Vaknade vid 10, King (min hund) låg vid mina fötter och snarkade.
Klev upp var social m. pappa & Martia ett tag.
Sen åt jag frukost mackor & Yoghurt (stavning) bra m. frukost!
Sen gick jag pappa & King till pappas affär där satt jag vid datan & busade m. King.
Vid två gick vi tillbaka hem.

Gjorde 2 kapitel (stavning) matte.
Jobbigt.. Men mamma hade bett Jenny skriva ut "några" blad matte som jag skulle göra under lovet.
Men vad blev det?
Jo 2 hela kapitel + blandade upg. ;o ajja det var inte så jobbigt gick ganska snabbt
30 min 1 tim kanske max.
Tur det finns miniräknare!

Just nu håller jag på att virka ett par vantar svart gråa blir dom.
Nystanet hade tjorvat ihop sig totalt så pappa & Marita var snälla och lindade dom till garn nystan igen..
Tack!
Så efter vantarna ska jag göra en mössa också.
Jag vet att jag låter som att jag är värsta gammel tanten men det är så kul haha.
Ikväll ska jag se en film vet inte vad den heter men den går på 3an kl 21.35! :)
Skit kul film asså.
Men nu ska jag fortsätta virka, någon som vill ge mig One Three Hill serien? :D


mmmmmh , snygging!
^puss^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0