fotboll igen? :)

jag tror att jag ska börja fotbollen igen ska pröva en träning idag åde så får vi väl seeeeee, kommer nog vara fätt m cul ^^
på valborgs hade lina fest jag lina elina sandra & matilda var då dära jullan kunde inte komma för hon skulle vara m. amanda lindblom -.-' fassssssiken ;)
hela helgen & idag så har jag umgåååååts m. jonas lina emil & jöllan <3 hehe, dom e najjs :D
cat fight ohja, haha jag & emil ligger delad 1a plats på catfight mellan mig & julllllan oxå <:) hahahaha ;)
i dag så cyklade jag matilda sandra & lina till skolan, vanliga lektioner idag & ett tyska prov !
jens du får ett G+
julia du får ett G
matilda du får oxå ett G
lisa du får G- för du kan inte prata ?!
HAHAHAHA våran tyska lärare älskar mig ;p
efter skolan så for jag julia lina & emil hem till julia åt glllllass satt vi datan o hade kuligt,  ;)
jag & lina for vid 4 hem har bara kollat topmodel, (;
ajja ska till fotbollen snart pysstjiing ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0