I love you? I don't no.

jag vet inte vad jag ska göra ska jag fortsätta gilla dig?
det hade vart konstigt om det var du&jag.
jag vill gilla dig men ändå inte på samma gång.
förut var jag säker på att jag gjorde det men jag vet inte längre..
för du får mig att skratta & le, direkt när jag ser dig så blir jag glad i hela kroppen!
jag vill men ändå inte.. måste det vara så?
jag vet att du gillar en annan jag vet vem du gillar & allting.
jag låtsas att allt är bra hela tiden men snart orkar jag inte det längre ..
orkar inte ha ett fejk smile på läpparna dag in & dag ut.
du vet inte ens att jag gillar dig.
men det får du väl veta med tiden.
för just nu kan jag inte glömma dig har försökt men det är omöjligt.
för det är nog så att jag
älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem ? :| <3

2009-05-16 @ 22:04:03
URL: http://ssandraniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0