i love youuuuu ;*

tjaaaabba.

idag så har det bara varit skola låång tråkig da!
men vart rolig med dom 2 roooooligaste små flickorna elina & lina :)
efter skolan så for jag elina & lina förbi kp & köpte b&j :-)
eftere så for vi till ellebanan, lyssnade på svennebanan åsen gick vi ut & hoppade studsmatta :D:D:D:D
sen for vi hem å åt, sen kom vi tillbaka till henne ådå drog vi ut (:
men egentligen så skulle vi till söta lilla jonas, men vi orkade inte så vi ska väl vara m. han ngn annan dag :) 
men nu ska jag & linaflina baka :D hejsvejs i lingon skogen :)
pysstjiing ;*

jag tror fan jag gillar dig iallafall..

Kommentarer
Postat av: JULIAAAAAG

saknar dig gumman kommer hem snart . aven fast jag vet att inget kommer vara som forr da jag kommer hem .... :// </333

2009-05-20 @ 20:27:04
URL: http://jjuliag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0