m. sötmatilda :]]]]<3

hääääjyjjyjy,
just nu sitter jag här m. gullllismatilda & ska snart börja lana gh (a) hähähhähähä! vi är så coola (h) (;
 i torsdags & i fredags så har jag bara vart m. massa folk kört moppeped osv. heh,.
i fredags så for jag& sötmy till finland :D hehe jag köpte bara mat & strumpbyxor (a)
sen i torsdags så skjussade gullnelson & gullviktor hem mig & my till skogå.
dom stanna där typ till 23-24? Sen satt jag & my bara i fonken & kolla film :> kulkul sen lärde my mig att köra moppeped :) jag e as grym :D tack myyy<333
men nu ska jag & matilda lana :) pusshej alla söta : ) 

lina my elina matilda sandra mia linn fanny julia & julia klart bäst  ;*

Kommentarer
Postat av: e

haha ? öööh ;p okej

2009-05-24 @ 15:19:22
URL: http://elinabokvist.blogg.se/
Postat av: Foki

svar: tack så jättemkt! :) wihiie, jätteglad blir jag av att höra det :D



Kram! :)

2009-05-24 @ 19:37:07
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0