tchabalabala polarn

tjjjjenä sötnosar (:

Dagen har faktiskt vart kul idag ävem fast det var tiiiisdag dom brukar vara långa & trista.
Jag måste ta några hilma tabletter för mitt finger 3 ggr om dagen såja.. Jag kommer typ aldrig ihåg att ta dom.
Hehe, mm men snart ska jag ettttta matttt :) efter det så ska jag ta cykeln till lina eller julia vars dom nu är.
Vi kommer väl se film eller nå annat kanske bara cykla runt som vi brukar när vi får damp hahahaha! : )
Men dom har IQliffa -.- Så dom e iiiiiiinte ett dugg smarta.

Igår skrev jag ingenting men jag lina jullan for in till stan och mötte linn & emma där så
i drog till prästholmen sen fagge erikslund osv.
´Sen for i till tg igen m. alex & jonte..
Vi gjorde upp en ellllld, åjaa hade tråkigt.
Sen när jag kom hem hade jag typ fett ont i skallen osv så jag såg 2 and a ½  man åsen
somna jag ;) hehe.
Men strax ska jag vara m. pissråttorna lina<333333&julia:))))) hahahahahahahahaha hejdå :)
pysstjiing ;*


cuute ;* i dont know if i like you but i think so ..

Kommentarer
Postat av: sandra

SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT GUMMMMMMMMMAN <3

2009-05-13 @ 01:02:08
URL: http://ssandraniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0