tralalalalalallallaa

tjillevippz alla coola katter upp m. tassen säg nu LISA ÄR BÄST här i vårt disco (H) :D:D:D

hahaha ne nu får ni inte höra nå mer av min & elinas humor!
fast min är bättre än hennes så det får inte säga till henne då kommer hon kill me ba peow åja e död. -.-
iiiidag vvvvare tisdag åde betyder LÅNG & TRÅKIG dag.
hehe, men det var ganska kuligt iaf.
after the school I g33k and reetard drive whit our bikkkkes to a emo place and we sittiiiiing there like ba, äööööööö. hehe, we are so funny.
MEN SEN FICK LINA EN HOST ATTACK & HÖLL PÅ ATT DÖ SÅ
DÅ VARE INGE KUL LÄNGRE :(
sen eftere for vi hem elina ti sig lina ti sjukhuset.. :(
sen satte jag mig viiiiiid datan ådå sen kom mamma hem
ådå var jag tvungen att dammsuga åsen satte jag mig här igen :)
nu sitter jag & väntar på att maten blir klar snart så jag kan äta åsen fara till jonas m. elina julia sandra mia & lina :D:D hehe :)
men nu orkar jag inte skriva meeeera : )
 


goooooodbye biatches ;*



































































HAHAHAHAHAHA NU VART NI ALLT LURADE LINA  LEVER & ÄR HEMMA HOS SIG & PETAR NÄSEN INTE ALLS PÅ SJUKHUSET :) HON ÄR BARA KUK & HORIG ni som inte fattar sjuk & snorig HAHAHHAHAHAHA JAG ÄR BÄST SCHALALALALALALALALAA HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså lisa du är så jävla gay ;)))

och jaaa! JAG SKA FÖLJA CP JÄVEL! ;O :D :D :D :D

2009-05-26 @ 17:56:32
URL: http://elinabokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0